5 סיבות לבחירת מעבדת מקלאב Maclab

5 סיבות לבחירת מעבדת מקלאב Maclab

5 סיבות לבחירת Maclab

1. לחסוך זמן ו כסף

עלויות תיקוני מקבוק ושדרוגים הם עד 50% פחות מהחנות אפל. 

עם זמן תיקון ממוצע של עד 72 שעות, תקבל  את המקבוק Mac שלך בחזרה בפחות זמן והרבה פחות כסף.

2. זה קל

הזמנת שירות איסוף חינם,  עבור Mac שלך באינטרנט. אנו אוספים ישירות מהדלת שלך ובשביל לתת את כל מה שאתה צריך. 

מכבדים את הזמן שלכם, ושירות אישי פשוט נהדר.

3. שירות לקוחות מדהים

ה Mac שלך חשוב לך ואתה חשוב לנו

ניתן להיוועץ עמנו טלפונית על מנת לענות על כל שאלה ולעדכן אותך בכל צעד ושעל.

4. תיקונים באיכות

הטכנאים שלנו יודעים לטפל ב Mac ותיקון מקבוק שלך מבפנים ומבחוץ. אנחנו משתמשים רק בחלקי השירות מקוריים של אפל ומגבים את השירות שלנו עם האחריות של 90 יום לכל רכיב (סוללות 6 חודשים) כמו כן אנו מספקים מחשבי מק משופצים.

5. הלקוחות שלנו אוהבים אותנו

מאז שנת 2003, טיפול ומכירה למעל 7000 משתמשי מקינטוש ומחשבי PC.

תיקון אפל

אם בעבר אף אחד כמעט לא היה מעלה בדעתו לתקן את מכשיר האפל שלו, הרי שכיום תיקון נראה כמו הפתרון האולטימטיבי. הוא אינו יקר, הוא נגיש והוא נוח, אז בוודאי שהוא מהווה פתרון יעיל. הכל על תיקון מקבוק אפל במאמר שלפניכם.

מכשירי אפל השונים ותיקונם

מכיוון שמכשירי האפל השונים, בין אם מדובר במקבוק , אייפד או באייפון, ובין אם מדובר במחשב אפל כמו מחשבי מאק השונים, הינם מכשירים איכותיים, מקצועיים, פרקטיים ושימושיים מאד בסקטור האלקטרוניקה והמחשבים הניידים. משכך, לא פלא שהם עובדים אצלכם שעות נוספות. למרות שמדובר במכשירים איכותיים, עדיין מדובר במכשירי חשמל, אשר גם הם מתעייפים מרוב עבודה או נחבטים, ולכן זקוקים לתיקונים שונים, בין אם בחומרה ובין אם בתוכנה.

על מנת להמנע מהצורך לרכוש מכשיר חדש בכל פעם שמתרחשת תקלה כלשהי, ועל מנת לענות על הצורך הצרכני ההולך וגדל בידיים מיומנות ומקצועיות שיפתרו את התקלות במכשירי האפל, הוקמו מעבדות תיקונים אשר מבטיחות לטפל במיומנות ובמקצועיות בכל תקלה אשר ארעה – החל מפרמוט של המכשיר ועד להחלפת חלקים שלמים במכשירי אפל כמו מסך, לוח אם, כפתורים ועוד.

תיקון מקבוק אפל כולל תיקון של כל מכשירי אפל השונים – מחשבים ניידים, אייפדים, איימקים, מיני מק וכו'.

היכן משתלם להזמין חלקי חילוף?

אם ניחנתם בכישורים טכניים ואתם מעוניינים לבצע תיקון למכשיר האפל שלכם בעצמכם – מה טוב. עם זאת, ודאו כי מעבר ליכולותיכם הטכניות, יש ברשותכם גם ידע מספק במכשירי אפל. זאת מכיוון שמכשירי אפל הינם מכשירים רגישים, אשר לתיקונם ולדרך החלפת חלקי חילוף שונים בהם יש צורך במיומנות ספציפית מאד. לא הרי תיקון מחשב נייח כהרי תיקון אייפון. על כן, יש לוודא טוב טוב כי אכן יש ברשותכם את הידע הדרוש, על מנת שלא תגרמו לנזקים נוספים למכשירכם.

מעבר לכך, אף אם החלטתם לתקן בעצמכם את מכשיר האפל שלכם, ישנה חשיבות מכרעת למקום ממנו אתם מזמינים את חלקי החילוף. אחד הדברים החשובים ביותר הוא להזמין ממקום כמו מעבדת תיקונים, אשר מעניקה תקופת אחריות לרכיבים השונים, ובכך מונעת מכם את החשש מרכישת חלקי חילוף פגומים. 

מקלדת המקבוק אייר / פרו Macbook Air אינו מתפקד כהלכה ? מקשים מסוימים לא עובדים ? אנחנו יכולים להחליף לכם אותו ולתקן את המקבוק !

שירות החלפת ותיקון מסך למקבוק מסדרת אייר ופרו Macbook Air LCD

שירות זה מיועד למחשבים ניידים מדגמי Macbook Air מסדרות A1466, A1370, A1369, A1304, A1237  בעלי גודל מסל של  "13.3 ו 11.6". שירות תיקונים זה באם המקלדת לא מגיבה, או אם חסרים מקשים שמצריכים החלפת מקלדת. המחיר הוא למקלדת בשפה אנגלית בלבד, ואינו חל על מקלדת בשפות זרות, כיוון שחלקים אלה הם יקרים יותר , וניתנים להזמנה ספציפית באם יש דרישה בעלות נוספת.

 איך מתקדמים ?

אפשרי להביא Macbook Air שלך לחנות שלנו, או איסוף חינם למעבדת שירות התיקונים – בחינם אין כסף – תיאום האיסוף יתבצע ע"י שרות הלקוח שלנו .

 אם אתם גרים בראשון לציון, באפשרותכם להגיע עצמאית לחנות שלנו להחלפת המקלדת ולחסוך את זמן האיסוף. ואם אין הרבה אנשים לפניכם בתור ותגיעו בשעות הבוקר, יתכן ואנחנו נעשה את העבודה באותו היום.

אם אתם לא מאזור העיר ראשון לציון, ניתן ליצור עימנו קשר טלפוני או במייל לתיאום איסוף חינם למעבדה  השירות.                         

רק מקלדות חדשות - אין מקלדות משומשות שפורקו ממחשבים ניידים ישנים, ו  אנחנו לא משתמשים במקלדות משומשות שנרכשו מ eBay. ששמישהו כבר עבד עליהן עם כפות הידים והאצבעות שלו והזיע ולכלך אותם, המקלדות שלנו חדשות, ומעולם לא השתמשו בהם חוץ מהאצבעות שלכם בפעם הראשונה. 

שפיכת נוזלים על המקבוק - 95% מהנזקים למקלדת הזמן נגרמים על ידי שפיכת נוזל, או לחות גבוהה וחשיפה אחרת לנוזלים.

לוח האם של המקבוק – הוא גם הוא נרטב ואם הנזק הוא מינימאלי אנחנו ננסה לנקות בתשלום סמלי. חשוב לבצע ניקוי כי לאורך זמן, הנוזל אוכל את הרכיבים על הלוח שלגם. וכך שגם אם תחליפו מקלדת בלבד , החלפת המקלדת שלכם תשאיר אתכם עם פצצת זמן מתקתקת במחשב נייד עד שיתחיל להיווצר קורוזיה בלוח האם ,מה שיכול לגרום להשבתה של המקבוק , ולתיקון יקר מאוד עד כדי החלפת לוח האם . מסיבה זו, חשוב  לנקות את הלוח שלכם, ולהסיר את כל המזהמים.

כך שבדרך זו, המחשב הנייד שלכם יימשך לעבוד במשך שנים רבות, במקום למות לאחר 2-4 חודשים.

למה המחיר הזה הוא כל כך גבוה יחסית במקבוק  רק עבור החלפת מקלדת ?

אנו מבקשים בנימוס שתבדקו סרטונים ביוטיוב לראות את התהליך הכרוך בהחלפת מקלדת זו. ברגע שאתה רואה את כל השלבים הכרוכים בהחלפה תבינו את העלות – החלפה ופירוק מאוד מורכבים של רכיבים עדינים , פירוק של למעלה מ-70 ברגים ומעל שעה עבודה .

סוללה מקורית למחשב מקבוק , החלפת סוללה למק , החלפת סוללה למקבוק 

החלפת סוללה למק

נכתב בתאריך 07/02/2015 4953

בלוג קטגוריות

ארכיון מאמרים