מעבדות מומלצות לתיקון מחשבי מקבוק

מעבדות מומלצות לתיקון מחשבי מקבוק

מעבדות מומלצות לתיקון מחשבי מקבוק

חברת אפל, יצרנית מחשבי המקבוק, הייתה חברה פורצת דרך כבר מתחילת דרכה. בזמן שמחשבים אישיים כמעט עוד לא היו קיימים, פיתחו מייסדי החברה את הראשונים שבהם ועמדו בעשרות השנים שמאז בחזית החידושים הטכנולוגיים בתחום המחשוב. החברה גם הציגה לעולם את הסמארטפון הראשון עם מסך הנגיעה – האייפון. האייפון הפך לאחד המכשירים הנפוצים בעולם וקמו לו חיקויים רבים ומתחרים רבים.

משתמשי מחשבי המקינטוש של אפל ידועים כקהל שבוי. הם אוהבים ולעתים מעריצים את מוצרי החברה ולא יחליפו אותם לעולם במוצרים מקבילים של מייקרוסופט וחברות אחרות. המחשבים של אפל ידועים בממשקים הנוחים שלהם, בעיצובים חדשניים ומיוחדים וככלי עבודה מצוינים עבור מי שעובד עם תוכנות שונות של גרפיקה.

מעבדות המתקנות מחשבי מקבוק

מחשבי המקבוק מיוצרים על ידי אפל החל משנת 2006. במאי באותה השנה הוצג המקבוק הראשון ומאז זכה לגרסאות חדשות ומשוכללות יותר – כמו המקבוק פרו והמקבוק איר. כמו כל המוצרים של החברה, המקבוק על סוגיו השונים נחשב למחשב אמין, יציב ואיכותי. המוצרים של אפל תמיד באים ברמת גימור מקצועית ובעלת רכיבים איכותיים שבמקרים רבים ייחודיים למוצריה.

כל משתמש במחשבים הניידים של אפל יודע כי זהו מוצר שיש בו פחות תקלות מאשר מוצרים מקבילים דומים. אך בכל זאת, גם במחשבים אלו נופלות תקלות חומרה או תוכנה – ויש צורך לתקן אותם במעבדת מומחים.

מעבדות מומלצות לתיקון מחשבי מקבוק הן מעבדות אשר יש להן ניסיון בתיקון מחשבים מסוג זה. הן צריכות להחזיק במלאי שלהן את כל חלקי החומרה הדרושים לתיקון מחשבי אפל. בניגוד למחשבים של חברות אחרות, יש צורך בחלקים מקוריים של אפל על מנת לבצע תיקונים של מחשבי המקבוק.

מעבדות מומלצות לתיקון מחשבי מקבוק תדענה לקבל את המחשב לבדיקה, לערוך ניתוח של התקלה שדווחה ולתקן אותה בפרק זמן סביר. מעבדות אלו מפעילות במקרים רבים שירות שאוסף את המחשב התקול מבית הלקוח או מהמשרד שלו, ומחזיר אותו לשם לאחר התיקון.

חשוב לדעת כי מעבדת מחשבי אפל מקצועית תיתן הצעת מחיר רק לאחר שהמחשב יעבור בדיקה ויתבצע ניתוח של התקלה. אפשר לסמוך על כך שבמעבדות מומלצות לתיקון מחשבי מקבוק הלקוח ישלם רק על החלפת החלקים התקולים ושעות העבודה הנדרשות לתיקון. מעבדות שמתיימרות להגיד מראש כמה יעלה התיקון, לפני שהמחשב אף נבדק, הן פחות רציניות בדרך כלל.

כיצד אדע כי המעבדה אמינה

אמינות המעבדה שאליה שולחים את המחשב לתיקון היא משמעותית מאוד. המחשב שלנו הוא גם כלי עבודה עבור משתמשים רבים, גם כלי להשגת אינפורמציה וגם כלי משחק ובידור. אנו שומרים על המחשב שלנו מידע אישי רב ולכן חשוב מאוד שהוא לא יגיע לידיים לא בטוחות.

אנו רוצים מאוד לשמור על הפרטיות שלנו ועל המידע הרב השמור בזיכרון המחשב, ולכן לא נשלח אותו לתיקון לכל מעבדה. נרצה לבחור במעבדה אמינה, מנוסה, שקראנו עליה ביקורות חיוביות או קיבלנו עליה המלצה אישית.

כאשר מדובר במחשבי מקבוק, חשוב מאוד שלמעבדה יהיו כל חלקי החומרה הרלבנטיים של דגם המחשב שלנו וכי הטכנאים יידעו גם לאבחן בצורה מדויקת את התקלה וגם לתקן באופן יעיל. כל זאת, תוך שמירה על הצעת מחיר הוגנת שאכן משקפת את עלות התיקון ולא תעלה מעבר לכך.

מעבדות מומלצות לתיקון מחשבי מקבוק הן כאלו שעומדות בכל התנאים הללו. ישנן מעבדות לא מועטות כאלו ברחבי הארץ ומומלץ להיעזר בביקורות לקוחות וגולשים שניתנים למציאה ברחבי האינטרנט.  

 

 

נכתב בתאריך 18/09/2019 ע"י שלומי זמיר מאמרים טכנים לתיקון מחשב נייד 1787

בלוג קטגוריות

ארכיון מאמרים