מטען Apple, מטען מקבוק פרו, מטען MacBook - מטען מקורי למחשב נייד

מטען Apple, מטען מקבוק פרו, מטען MacBook - מטען מקורי למחשב נייד

מטען Apple, מטען מקבוק פרו, מטען MacBook - מטען מקורי למחשב נייד

מטען אפל מקורי

מטען אפל מקורי למקבוק , מקבוק פרו Macbook Pro , מקבוק אייר Macbook Air אייפד או לנייד חייב להיות מקורי. מצחיק לחשוב כי אנשים משקיעים סכומים לא מבוטלים לרכישת מכשירים שהם המילה האחרונה בשוק המחשוב אך עם הצורך הראשון לרכוש מכשור נילווה הם מיד מחפשים פתרונות יצירתיים וזולים על מנת לשמר את שנרכש בזיעת אפם. אז נכון שמטען הוא רק מטען הוא רק מטען אבל... אילולא היתה חשיבות לרכישת מטען אפל מקורי הרי שלכתחילה לא היינו כותבים את המאמר הזה בכדי לפרוש בפניכם את חשיבות העניין.

קצת על ההיסטוריה של אפל

את הפסקה הזו רצינו לפתוח באנקדוטה משעשעת אודות השם של החברה. המילה אפל באנגלית למי שלא יודע (ומי לא יודע???) היא תפוח. את שם החברה הגה סטיב ג'ובס ממייסדי חברת אפל אשר השתייך לקבוצה של טבעונים קיצוניים הדוגלים באכילת פירות בלבד. אולי היתה זו נבואה המגשימה את עצמה, מאחר שכ"פירותן" (אדם הניזון מפירות בלבד) שהשאיפה שלו היא להפיץ את תזונת הפירות בעולם – באיזשהו שהוא מקום הוא אכן הצליח להפוך את כולנו לחובבי תפוחים ולקחת טעימה אחת לפחות מהתפוח של חברת אפל. חברת אפל אחראית לרשימה ארוכה של חידושים אשר גרמו להנגשת הטכנולוגיה בחברה כולה ובעצם הניחה את התשתית לכל הסטרט-אפים  שהגיעו בהמשך והפכו את העולם שלנו בהדרגה ל"כפר גלובלי קטן".

למה דווקא מטען אפל מקורי

בהתייחס לעובדה כי כל מוצר של אפל הופך מיד למילה האחרונה בשוק המחשוב, נקל להבין כי חברה שמייצרת טכנולוגיה ברמה שמשאירה את כל המתחרים לדדות מאחור – היא חברה שמשקיעה משאבים לא מבוטלים ביצור אביזרי העזר של כל מוצר. כך שעם כל הכבוד להגיון הפשוט של כולנו, אמנם מטען אפל מקורי נראה לנו כמו כל מטען פשוט, אך לא כל מטען פשוט הוא מטען אפל מקורי. אם ננסה לערוך השוואה לרגע, תנסו לשוות בדעתכם כי אדם שבבעלותו מרצדס יחליט לרכוש מצבר של סובארו רק בכדי "לחסוך כמה שקלים"... נראה לנו שהבנתם את הפרינציפ.

אינפורמציה חיונית

מטען אפל מקורי מיוצר על-פי דרישות היצרן למבנה הדגם של המכשיר אותו ברצונכם להטעין כך שהקוטר החיצוני והפנימי יתאימו על אלפית המ"מ. מטען אפל מקורי שומר על אורך חיי הסוללה של המכשיר ומעניק יכולת אגירת חשמל גבוהה יותר מה שמאפשר התניידות עם הנייד או האייפד למשך זמן ממושך יותר מבלי צורך להתחבר לכל נקודת חשמל ארעית על מנת להיטען שוב ושוב. אז בחישוב לטווח הארוך, אולי תצליחו לחסוך כמה שקלים ע"י שימוש במטען זול,  אך בהיבט כלכלי נבון, תחסכו הרבה יותר כסף על הסוללה שלכם אם תרכשו מטען אפל מקורי.

תנו לזמן זמן

נקודה נוספת שחשוב לציין היא משך זמן הטעינה. שימוש עם מטען אפל מקורי מקצר את משך זמן הטעינה באופן משמעותי. כך שאם המטרה שלכם היא למלא את המכשיר הנייד באנרגיה מבלי להתיש את עצמכם, מן הסתם רצוי להשתמש במוצר המקורי ולחסוך את כל הטרדות שנגרמות מרכישות חסרות אחריות. אז אולי חשבון החשמל שלכם לא ירקיע שחקים בשל טעינות חוזרות ונשנות, אבל ישנם משאבים לא פחות חשובים בחיים של כולנו כשהגדול והיקר שבהם הוא הזמן.

איך מזהים מטען אפל מקורי

למעשה התשובה לשאלה זו היא פשוטה לכאורה, אבל רק לכאורה. בפשטות נספר לכם כי על הכבל עצמו אמורה להיות חותמת של אפל וכן קוד Serial Number על המטען עצמו, אמה-מה, גם ל"חותמת" הזו קמו זיופים רבים ולא אחת מצהירים אתרים קיקיוניים כי אצלם תמצאו מטען אפל מקורי במחיר "מצחיק". הדבר היחיד שמצחיק בכל העניין הזה הוא באיזו קלות אנו מתפתים להאמין שאפילו אפל לא מצליחה למכור את המוצרים שלה בכאלו במחירים. ובנימה מחויכת נוסיף כי An Apple a day keeps the doctor away ובתרגום חופשי: תפוח ביום ולדוקטור שלום. תשאלו את טכנאי המחשבים שלכם – זה הרופא היחיד שאתם רוצים לבקר אצלו רק אחרי שממש השתדלתם לשמור על בריאות מכשירכם. אז מהו בכל זאת הטיפ החיוני ביותר שיש באמתחתנו? חנות ומעבדת מחשבים בעלת מוניטין מוכח בתחום היא מן הסתם הצעד החכם ביותר בדרך לרכישת מטען אפל מקורי.

לפרטים נוספים ורכישה טלפונית התקשרו: 077-4000179

 

נכתב בתאריך 24/12/2015 מאמרים טכנים לתיקון מחשב נייד 5051

בלוג קטגוריות

ארכיון מאמרים